MUHALLEBİLİ MİLFÖY TATLISI

MALZEMELER 1 paket Milföy MUHALLEBİ İÇİN 2 su bardağı süt 2 yemek kşğ un 3 yemek kşğ şeker 1 paket vanilya 250 gr margarin 1/2 su ...

A+ A-

Farklı Lezzetler ve Hepsi Denenmiş Nefis Tarifler






MALZEMELER

1 paket Milföy

MUHALLEBİ İÇİN

2 su bardağı süt

2 yemek kşğ un

3 yemek kşğ şeker

1 paket vanilya

250 gr margarin

1/2 su bardağı pudra şekeri

YAPILIŞI

Milföy hamurların çözülmesini beklemeden 4 parçaya veya üç parçaya kesin önceden ısıtılmış 160 fırında 20 pişirip ve soğuması için bekleyin.

Muhallebiyi pişirin soğuduktan sonra kabaran ve araları kendiliğinden açılmış milföylerin arasına muhallebiyi bir tatlı kaşığı ile istediğiniz kadar doldurun üzerine pudra şekeri eleyin

AFİYET OLSUN

Daha Fazla Lezzet

TATLILAR 7718874347046267084

Yorum Gönder

  1. bir ara çok yapıyordum çok lezzetli olduğu içinde fazla yiyordum gelsin kilolar ellerine sağlık gülüm gene yapsammı acaba sevgilerimle güzel bir hafta sonu diliyorum

    YanıtlaSil
  2. Bende yapcammm, çok güzel görünüyorlar.Ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bu tatlılar çok güzel görünüyor,en kısa zamanda yapacağım,ellerine sağlık,iyi haftasonları.

    YanıtlaSil
  4. çok nefis görünüyor,ellerine sağlık gülo anne.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Görüntü süper ellerinize sağlık:))))

    YanıtlaSil
  6. çok lezzetli oluyor evet, ellerine sağlık Gülten anne, Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. lezzetli ve güzel...ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. bugun kuzenimle bizde yaptık.çok güzel oldu.ellerine sağlık canım.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. harika bir şey hem kolay hem güzel.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. ellerinize sağlık çok güzel görünüyor sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. ne güzel olmuş elinize sağlık izninizle alıyorum tarifini :)

    YanıtlaSil
  12. ve sonra çıtır çıtır nefis tatlıları afiyetle yiyelim
    nefis bir lezzet ellerine sağlık güloannem

    YanıtlaSil
  13. offff nefisss görünüyorr bunlar:)
    sayfanızda uzuun uzunn gezdim
    başımı döndürdü güzel paylaşımlarınız resmen:)
    tebrik ediyorum sizi..
    takipteyim bundan böyle.
    bende beklerim sayfama:)
    gönül dolusu sevgilerimle....

    YanıtlaSil

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    1 gün önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item