ANKARA BLOGGERLER PASTANNECİMİN ATÖLYESİNDELER

  Merhabalar geçtiğimiz günlerde  Sevgili ebru  nun organizsonuyla Erciyes Börek bünyesinde yer alan Başkentimizin Pasta ve Börek alanı...

A+ A-

 Merhabalar geçtiğimiz günlerde Sevgili ebru nun organizsonuyla Erciyes Börek bünyesinde yer alan Başkentimizin Pasta ve Börek alanında adını kabul ettiren Erciyesborek.  in daveti üzerine pastannecim   atölyesinde  hiç hesapta olmayan çok güzel bir workshop gerçekleşti.Planımız biz bloggerler Erciyes Börek ve Pastannecimin imalat hanesini gezmekti. pastannecim sevgili ve deneyimli cana yakın şefi ile sohbeti sırasında kendimizi pasta yapmakta bulduk.Şimdiye kadar Pastane atolyesinin sevgili şefi ,dışardan hiç kimseyi hijyen açısından  imalathaneye sokmazmış. İmalathaneye ilk giren ankaralı bloggerler olmaktanda gururlanmadım değil.



 Pastannecim  Bu işte anne eli var sloganıyla 2013 yılından beri tatlı yolculuğuna lezzetten,kaliteden ve tasarımdan ödün vermeden devam ediyor..Müşterilerine sunduğu ev yapımı tadında özel vitrin pastaları,kurabiyeleri,cupcakeleri,tasarım pastaları ve petifürleri hiç katkı maddesi kullanılmadan üretiliyor.Bu ciddiyetle ve deneyimli heykeltraş ve seramik sanatcılarla oluşan kadrosunun tasarladığı yaratıcı ve orijinal pastaları ile  sektörde kısa zamanda büyüyen Pastannecim vitrin pastaları ile Ankaralıların aranan bir markası olmuştur .



Erciyes Börek bünyesini gezmek için öncelikle sterilize olmaktan geçtik.

İmalat hane gerçekten tertemiz ve hijyen bir ortamda görev yapıldığına şahit olduk.(Şahsen pasta işi bana göre her tarafın battığı çok dikkat ve titizlik isteyen bir iş.Yapan bilir etrafa sıçrayan krema veya krem şantiler olur zaman zaman ) Biz bunların hiç birine rastlamadık.
 Şefin engin bilgi ve deneyimlerinden pastacılık hakkında püf notlar almakla beraber  bazı tüyolar da aldık.Derken hesapta olmayan workshop  birer koli yumurta kırmakla başlamış oldu.





Yaptığımız pandispanyalar pişip önümüze gelince sanat gücümüzü beceri ve yeteneğimizi göstermek bize düştü.Onları tüm arkadaşlarımız .istedikleri malzeme ile süsleyip pandispanyaya hayat verdiğimizi düşünüyorum..Kakaolu malzemeler kullandığımız için ben içine meyve koymayı düşünmedim.Bol çikolata drajeli bir pasta yapmak istedim sadece üstüne muz ve çilek koyarak renklendirdim. Ben çok beğendim tadı zaten süperdi görselide  bence güzel sizce nasıl.


Bu workshoptan çok ama çok zevk aldık tüm arkadaşların ortak fikri. 


 Sonunda mutlu ayrılış.
Evet başta olmak üzere Erciyes Börek ve Pastannecim ekibine mekanlarını ,mutfaklarını,atolyelerinin kapılarını bize açtığı için tüm çalışanlarına ,bu imkanı sağlayan sevgili  ebrununmutfagindan Ebruya emeklerinden  dolayı teşekkür ederim..Tekrar başka etkenliklerde buluşmak adına Kocaman sevgiler



Zaman zaman  güncel basında da adlarından söz ettirildiğinin küpürlerinide sizlerle paylaşmak istedim.












Daha Fazla Lezzet

NEW 5685808181541222154

Yorum Gönder

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    1 gün önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item